9:00 - 16:00

Program Birou: Luni - Vineri

(+40) 372 887 048

Sunați acum pentru programări

Facebook

Linkedin

a

Vânzare / cesionare părți sociale

Cesionarea părților sociale reprezintă procesul prin care părțile sociale deținute de unul sau mai mulți asociați ai unei firme sunt transmise fie către ceilalți asociați, fie către terțe persoane care nu au calitatea de asociați în cadrul firmei respective.

 

Casa noastră de avocatură poate să îți ofere asistență judiciară în toate etapele procesului de cesionare părți sociale.

Cum te ajută echipa Gociu & Avocații în procesul de vânzare părți sociale:

  • asigurăm verificarea contractelor în care societatea propusă spre vânzare este implicată;
  • efectuăm verificarea litigiilor în care este societatea implicată și riscurile la care este supusă ca urmare a litigiilor pendinte;
  • efectuăm verificarea situațiilor de risc juridic ale societății suspuse vânzării: operarea cu licențele și autorizațiile prevăzute de lege, neautorizarea activității, total sau parțial;
  • asigurăm verificarea tranzacțiilor prin care s-au dobândit bunuri;
  • efectuăm verificarea solvabilității / integrității asociaților vânzători;
  • efectuăm verificarea contractelor de muncă și posibilității existenței litigiilor de muncă;
  • asigurăm analiza riscurilor presupuse de activitatea companiei și riscurile preluării societății;
  • realizăm verificarea înregistrărilor fiscale, a deducerilor de TVA și a deducerilor de impozit pe venit / profit.

Etapele procesului de cesiune părți sociale:

  • stabilirea detaliilor cesiunii (procente etc.);
  • redactarea contractului de cesiune;
  • adoptarea Hotărârii AGA sau a Deciziei asociatului unic – prin acest document, asociații firmei sau asociatul unic decid(e) cesionarea părților sociale. Actualizarea actului constitutiv este obligatorie;
  • declarația noului asociat;
  • declararea asociatului unic;
  • aspecte conexe privind vânzarea de părți sociale.

 

Dacă doriți să cedați sau să cumpărați acțiuni în cadrul unei firme, programați o ședință de consultanță cu specialiștii Gociu & Asociații în domeniul Takeover / Preluări de firme. Avocații noștri vă vor acorda tot suportul și asistența judiciară de care aveți nevoie pentru soluționarea favorabilă a situației în cauză.

Ordonanța de plată reprezintă varianta optimă pentru a stopa întârzierea la plată a debitorilor, prin depășirea termenului contractual sau legal, stabilit pentru executare. Această procedură permite creditorilor să obțină rapid și ușor un titlu executoriu.

 

Casa de avocatură Gociu & Asociații are o echipă de profesioniști cu peste 10 ani de experiență în domeniul recuperării creanțelor. În cazul în care ai nevoie de un astfel de serviciu, avocații noștri pot întocmi pentru tine o somație de plată în vederea recuperării obligațiilor de plată.

 

O somație de plată este o procedură care se desfășoară, la cererea creditorului, în scopul realizării de bunăvoie sau prin executare silită a creanțelor certe, lichide și exigibile. Acestea reprezintă obligații de plată a unor sume de bani, asumate prin contract constatat printr-un înscris ori determinate potrivit unui statut, regulament sau altui înscris, însușit de părți prin semnătură ori în alt mod admis de lege și care atestă drepturi și obligații privind executarea anumitor servicii, lucrări sau orice alte prestații.

 

Avocații casei noastre te pot ajuta cu redactarea unor somații de plată. Totodată, profesioniștii noștri te pot ajuta și, în cazul în care ai nevoie de depunerea unei contestații a somației de plată, îți pot oferi asistență și consultanță juridică în toate etapele recuperării creanțelor.

 

Dacă ai nevoie de serviciile unui avocat cu experiență în domeniul recuperării creanțelor (ordonanță de plată), atunci nu mai ezita și programează-ți o ședință de consultanță cu avocații noștri. Aceștia îți pot oferi atât asistență fizică, cât și online. Trimite-ne un mesaj prin e-mail, la office@gociuavocati.ro, prin completarea formularului de pe site sau la numărul de telefon 0726.757.486. Vei beneficia de toată expertiza și experiența noastră profesională, cât și de onorarii transparente care să reflecte munca depusă și rezultatele obținute.

 

Ai nevoie de ajutor rapid in chestiuni juridice? Noi suntem Online!