Ca regulă generală, autoritatea contractantă trebuie să răspundă clar și complet în maximum 3 zile lucrătoare solicitărilor de clarificări sau informațiilor suplimentare făcute de operatorii economici, potențiali ofertanți / candidați, după lansarea procedurii de atribuire.
Pe de altă parte, autoritatea contactantă trebuie să aibă în vedere că, în măsura în care aceste solicitări au fost adresate la timp, răspunsul trebuie trimis cu cel puțin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau, prin excepție, cu cel puțin 4 zile înainte.
Perioada pentru clarificări și perioada pentru depunerea ofertelor se măresc proporțional. Cu câte zile se mărește perioada pentru clarificări, cu atâtea zile, MINIMUM, se mărește și perioada pentru depunerea ofertelor.
Biroul de avocatură Gociu & Asociații are avocați cu experiență îndelungată în domeniul achizițiilor publice și te pot ajuta cu:
Programeaza o ședință de consultanță cu avocații noștri și asigură-te că faci toți pașii corecți în procesul de achiziții publice.