Biroul de avocatură Gociu & Asociații este partenerul de încredere pe care trebuie să-l ai alături în toate etapele procesului de achiziții publice. Avocații din departamentul nostru de achiziții publice au o experiență vastă în acest domeniu și îți pot oferi răspunsuri rapide și eficiente, astfel încât să obții rezultatul maxim, dar legal, posibil.
Specialiștii noștri se pot ocupa de studierea documentației de atribuire, în vedera planificării și pregătirii realizării achiziției publice. Documentația de atribuire este alcătuită din:
Documentația de atribuire conține orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului / candidatului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire.
Programează o ședință de consultanță cu specialiștii Gociu & Asociații și lasă-i să se ocupe de studierea documentației de atribuire în cel mai profesionist mod, astfel încât să ai garanția că dosarul tău va fi complet și că ți-ai asigurat toate șansele de reușită în cazul achiziției publice pe care dorești să o faci.